Marlies Tousain

Drive, authenticiteit en enthousiasme kenmerken Marlies. Met

Drive, authenticiteit en enthousiasme kenmerken Marlies. Met een passie voor het bouwen van merken en teams, heeft zij verschillende commerciële (directie) rollen vervuld in FMCG. Waaronder bij Unilever, Sportlife en Grolsch. Tot 2014 werkte zij als marketing directeur Red Bull.

Groeien door dichtbij jezelf te komen en te blijven. Als mens en als organisatie. Dat is de drijfveer van Marlies om te investeren in haar eigen persoonlijke ontwikkeling en die van anderen. Leven en werken vanuit authenticiteit is het mooiste wat er is. Energie kan creatief worden ingezet en eigenheid zorgt voor een natuurlijke flow. Zowel bij mensen als bij merken draait het om vertrouwen en verbinding als basis voor succes.

Haar persoonlijke definitie van succes en positief resultaat is wanneer zij elke dag kan afsluiten met een 8+ op zowel soul als goal level.  Want als moeder, partner en ondernemer weet zij dat zakelijk en persoonlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Bij Phoenix opleidingen volgde zij meerdere opleidingen. Het combineren van hoofd en hart wordt daardoor steeds vanzelfsprekender.

Als strateeg, ondernemer en business coach helpt ze jouw organisatie aan een duidelijke visie, positionering en resultaatgerichte werkwijze. Doelen stellen, keuzes maken en nieuw gedrag vertonen. Walk the Talk. Met blijvend & duurzaam resultaat.

 

 

Terug naar Over ons